Välkommen till returhanteringen. Här guidar vi dig hur du går tillväga för att göra en retur så snabbt och smidigt som möjligt. Följ instruktionerna nedan.
Som konsument har du rätt till ångerrätt inom 14 dagar enligt lag (gäller ej företag). Vi på Prylify erbjuder hela 30 dagar. Du får försiktigt prova produkten (gäller ej plomberade eller hygienprodukter). Produkten måste vara:
OBS! Vid bruten plombering gäller inte ångerrätten/öppet köp. Klistra eller tejpa inte på originalförpackningen.
Det är superenkelt att returnera hela eller delar av din order. Glöm inte att du står för returfraktkostnaden. Så här gör du:
OBS! Om du skickar returen till ett postombud returneras paketet efter 7 dagar till dig och vi debiterar dig en avgift på 49 kr från Postnord.
Behöver du hjälp? Kontakta vår kundtjänst eller besök ditt närmaste postombud för att få hjälp med returen.
Om du mottagit en trasig eller felaktig produkt, följ dessa steg:
Direkt byte av produkt är tyvärr inte möjligt. För snabbast hantering, gör följande:
Väljer du återbetalning vid retur/reklamation? Vid godkänd retur eller reklamation görs en återbetalning till samma betalsätt som du använde vid betalning inom 3-5 arbetsdagar efter att returen är hanterad.
- Betalat med faktura? Logga in på https://app.qliro.com/login och förläng förfallodatumet under "mina sidor" för att minska risken att den löper ut innan returen är hanterad.
Vi förbehåller oss rätten att debitera 249 kr för outlösta paket. Dessa ligger kvar på postombudet i 14 dagar innan de returneras till oss.
Om vi får tillbaka försändelsen p.g.a. fel angiven adress debiteras du 49 kr för returfrakt och hantering.
Så här gör du:
För mindre vadderade kuvert:
Skicka till följande adress:
OS Online Group AB
Fältmätargatan 11
721 35 Västerås
OBS! Hanteringstiden för inkomna returer är ca 1-2 veckor!
Produkten har blivit tillagd i varukorgen.