Kundtjänst

Vanliga frågor:

 När får jag min faktura: Inom 2 arbetsdagar. Kolla skräpposten. Om du inte hittar, vänligen logga in på Svea Bank här.

Saknad order- eller leveransbekräftelse: Kolla skräpposten. Om du inte hittar det, vänligen kontakta oss nedan.

 Jag vill ångra mitt köp & göra en retur: För att göra en retur, vänligen följ returhanteringen genom att klicka här! Eller gör enligt instruktionerna nedan.

 Min produkt är trasig & vill göra en reklamation: Kontakta oss nedan och förklara så utförligt som möjligt om vad som är trasigt.

 Är min order skickad?: Du får en leveransnotis via mejl när ditt paket skickas. Alla inkomna beställningar innan kl 14.00 packas & skickas samma dag.

 Jag har inte fått mitt paket, vart är det?: Det dröjer ca 1-3 vardagar innan ditt paket levereras. Oftast inom 2 vardagar.

Returinformation:

För att kunna returnera en produkt måste den vara i samma skick som den var när du fick den, dvs. Oanvänd och oskadad samt i ett skick att den inte går att sälja till en ny kund utan prisavdrag. Vid ångerköp / öppet köp gäller speciella regler. Vi godkänner att hygienprodukter och kroppsnära produkter såsom tandborsthuvuden, rakhyvlar, trimmers, skärmskydd med avdragen skyddsplast, eller hörlurar har använts eller provats. Dessa produkter kommer att returneras tillbaka till er.

Returadress

Prylify.se (Orrgard Net AB)
Tengvallsgatan 9
703 47 Örebro

Bifoga följande med din retur

1. Ordernummer
2. Artikelnummer och antal
3. Returorsak (Ångra köp  / Reklamation) 


På grund av de omständighet som råder med anledning av Coronaviruset, COVID19, kan både svarstider och leveranstider dröja några dagar extra. Tack för din förståelse!

Prylify.se (Orrgard Net AB)
Tengvallsgatan 9
703 47 Örebro
Tel:
E-post: info@prylify.se
Organisationsnummer: 559240-4395


E-handel: Wikinggruppen

Produkten har blivit tillagd i kundvagnen.