Kundtjänst

Vanliga frågor (FAQ):

 När får jag min faktura: Vänligen logga in på App.klarna.com för att se alla dina fakturor.

Saknad order- eller leveransbekräftelse: Kolla skräpposten. Om du inte hittar det, vänligen kontakta oss nedan.

 Jag vill ångra mitt köp & göra en retur: För att göra en retur, vänligen följ returhanteringen genom att klicka här! Eller gör enligt instruktionerna nedan.

 Min produkt är trasig & vill göra en reklamation: Kontakta oss nedan och förklara så utförligt som möjligt om vad som är trasigt.

 Är min order skickad?: Du får en leveransbekräftelse via mejl (kolla även skärpposten) när din order skickas. Alla inkomna ordrar innan kl 15.00 packas & skickas samma dag.

 Jag har inte fått mitt paket, vart är det?: Det dröjer ca 1-4 vardagar innan ditt paket levereras. Oftast inom 2 vardagar. Det beror lite på vart i landet du bor.

Returinformation:

För att kunna returnera en produkt måste den vara i samma skick som den var när du fick den, dvs. Oanvänd och oskadad samt i ett skick att den inte går att sälja till en ny kund utan prisavdrag. Vid ångerköp / öppet köp gäller speciella regler. Vi godkänner inte att hygienprodukter och kroppsnära produkter såsom tandborsthuvuden, rakhyvlar, trimmers, skärmskydd med avdragen skyddsplast, eller hörlurar som är använda. Dessa produkter kommer att returneras tillbaka till er.

Returadress

OS Online Group AB (Prylify.se)
Fältmätargatan 9
721 35 Västerås

Följande ska finnas med i din retur

  1. Ordernummer
  2. Artikelnummer / Produktens namn och antal
  3. Returorsak (Ångra köpet / Reklamation) 

På grund av de omständighet som råder med anledning av Coronaviruset, COVID19, kan både svarstider och leveranstider dröja några dagar extra. Tack för din förståelse!

OS Online Group AB
Fältmätargatan 11
721 35 Västerås
Tel:
E-post: info@prylify.se
Organisationsnummer: 559240-4395


E-handel: Wikinggruppen

Produkten har blivit tillagd i kundvagnen.