Kundtjänst

Vanliga frågor (FAQ):

 När får jag min faktura: Vänligen logga in på Svea för att se alla dina fakturor.

Saknad order- eller leveransbekräftelse: Kolla skräpposten. Om du inte hittar det, vänligen kontakta oss nedan.

 Jag vill ångra mitt köp & göra en retur: För att göra en retur, vänligen följ returhanteringen genom att klicka här! Eller gör enligt instruktionerna nedan.

 Min produkt är trasig & vill göra en reklamation: Kontakta oss nedan och förklara så utförligt som möjligt om vad som är trasigt.

 Är min order skickad?: Du får en leveransbekräftelse via mejl (kolla även skärpposten) när din order är packad och skickad. Alla inkomna ordrar innan kl 14.00 packar & skickar vi vanligtvis samma dag.

 Jag har inte fått mitt paket, vart är det?: Det dröjer ca 1-4 vardagar innan ditt paket levereras. Oftast inom 2 vardagar. Det beror lite på vart i landet du bor samt vid högtider när både vi och Postnord har otroligt mycket att packa och leverera.

Returinformation:

För att kunna returnera en produkt måste den vara i samma skick som den var när du fick den, dvs. Oanvänd och oskadad samt i ett skick att den går att sälja till en ny kund utan prisavdrag. Vid ångerköp / öppet köp gäller speciella regler. Vi godkänner inte att hygienprodukter och kroppsnära produkter såsom tandborsthuvuden, rakhyvlar, rakapparater och hårtrimmers samt produkter där plomberingen är bruten, skärmskydd med avdragen skyddsplast, eller hörlurar som är använda och andra liknande produkter. Dessa produkter kommer att returneras tillbaka till er. Läs mer om våra köpvillkor här.

Klicka här för att komma till returhanteringen.

OS Online Group AB
Fältmätargatan 11
721 35 Västerås
Tel:
E-post: info@prylify.se
Organisationsnummer: 559240-4395


© O&S Online Group AB | Org.nr: 559240-4395 | E-handel: Wikinggruppen

Produkten har blivit tillagd i varukorgen.