- Hem/
- Kontakta oss
Kundtjänst
Vanliga frågor (FAQ)
När får jag min faktura?
Vänligen logga in på
Qliro för att se alla dina fakturor.
Saknad order- eller leveransbekräftelse?
Kolla skräpposten. Om du inte hittar det, vänligen kontakta oss nedan.
Jag vill ångra mitt köp & göra en retur
För att göra en retur, vänligen följ returhanteringen genom att
klicka här! Eller gör enligt instruktionerna nedan.
Min produkt är trasig & vill göra en reklamation
Kontakta oss nedan och förklara så utförligt som möjligt om vad som är trasigt.
Är min order skickad?
Du får en leveransbekräftelse via mejl (kolla även skräpposten) när din order är packad och skickad. Alla inkomna ordrar innan kl 14.00 packar & skickar vi vanligtvis samma dag.
Jag har inte fått mitt paket, vart är det?
Det dröjer ca 1-4 vardagar innan ditt paket levereras, om inget annat angavs. Oftast inom 2 vardagar. Det beror lite på vart i landet du bor samt vid högtider när både vi och Postnord har otroligt mycket att packa och leverera.
Returinformation:
För att kunna returnera en produkt måste den vara i samma skick som den var när du fick den, dvs. Oanvänd och oskadad samt i ett skick att den går att sälja till en ny kund utan prisavdrag. Vid ångerköp / öppet köp gäller speciella regler. Vi godkänner inte att hygienprodukter och kroppsnära produkter såsom tandborsthuvuden, rakhyvlar, rakapparater och hårtrimmers samt produkter där plomberingen är bruten, skärmskydd med avdragen skyddsplast, eller hörlurar som är använda och andra liknande produkter. Dessa produkter kommer att returneras tillbaka till er. Läs mer om våra köpvillkor här.
Klicka här för att komma till returhanteringen.
OS Online Group AB Fältmätargatan 11 721 35 Västerås | Tel: 073-443 77 14 E-post: info@prylify.se Organisationsnummer: 559240-4395 |
© O&S Online Group AB | Org.nr: 559240-4395 | E-handel:
Wikinggruppen